»Asistenčni izvajalci avtovlek, ki izpolnjujejo pogoje, bodo v prihodnje varno in ažurno odvažali vozila z avtocest in hitrih cest.«
»Ob tem želimo glede ureditve odvoza pokvarjenih in poškodovanih vozil do 3,5 tone največje dovoljene mase dodati, da če bomo k temu pristopili, bomo prek razpisa izbrali izvajalce, ki so usposobljeni za to storitev. To nikakor ne pomeni, da bo samo eden, vsekakor pa ne bo to Dars.«
»Če bo Dars pristopil k novi ureditvi, je to mogoče pričakovati v okviru enega leta, saj se jim v letu 2023 iztečejo obstoječe pogodbe za odvoz vozil 'in morajo tudi za ta vozila pripraviti nov razpis'. To bi, kot so pojasnili, lahko uredili hkrati.«
»Problematiko rešujemo z upravljavcem avtocest in hitrih cest (Dars) že nekaj let, pa še vedno prihaja do položaja, ko celoten postopek odvoza pokvarjenih ali poškodovanih vozil traja nerazumno dolgo, pri čemer izvajalec zaračuna vse delovne ure.«
»Menimo, da bi bilo treba najprej ustrezno urediti obstoječe stanje in šele nato strokovno preveriti potrebo vseh uporabnikov avtocest in hitrih cest do tovrstnega odvoza.«
»Ta del zakona je označil za napad na 'vse tiste obrtnike in podjetnike, ki imajo ustrezno opremo in lahko z avtocest in hitrih cest odvažajo pokvarjena vozila pod maso 3500 kilogramov'.«